fredag 15 maj 2009

Dag 25





























Idag har jag gjort två arbetsuppgifter på hela dagen:P. började med att skala och skära 24 stycken cantaloupe meloner. sen skar jag 32 stycken ananasar:) sedan va det dags förhonungsmelonen som jag också skar 24 stycken av. sist men inte minst så skar jag vattenmelonen som jag skar 6 av, andra arbetsuppgiften jag fick va att steka 200 pankakor tunna:P och när det va färdigt så va klockan visst 15:20 och det innebar slutat:).







På kvällen hade hotellet bjudit oss på en voxmiddag som innebar 7rätters middag med 6 olika viner och en islänsk öl, med lite kaffe som avrundning, Kan säga som det att det va det va det godaste jag ätit i hela mit liv, Och vinerna va inte fel dom heller, Undra va det kalaset skulle kostad, dom bjöd oss också på en gåva från sovenirbutiken med värde av 900 svenska kronor, sjukt snällt:=







sedan gick vi till konferancerummet som alla fem skulle sova i en natt, och det innebar inte mycket sömn, låg och snackade fram till 4 sedan sov man 2 timmar sen skulle man visst upp kl 6 igen:) MAN LEVER BARA EN GÅNG














Sista dagen imorgon, ska bli najs.














Ha de gott:P

2 kommentarer:

  1. Wow, det var inte dåligt, Putte! Då har ni troligtvis gjort ett gott arbete. Nu vet du vad du ska laga på Claes fest då?:-

    SvaraRadera
  2. han smsa mig igår och fråga om jag har hemlängtan, han kan få korv m mos, han gillar det:)

    SvaraRadera