tisdag 5 maj 2009

Dag 15

























Dagen började med att man masade sig upp ur sängen kl 11 och gick ner och åt lunch, Och lunchen va faktiskt god, och ätbar.





Sen bestämde sig jag ralle och simon att gå ut och utforska lite av island. men det slutade med att jag och ralle gick, vi hade tänkt gå till den snurrande restaurangen men vi hamnade på kringlan, det är ett stort shoppincenter, och då hittade jag och rasmus en snygg tröja som båda ville ha, slutade med att ingen köpte den:P. sedan åt vi nudlar som kostade 910 islänska kronor.





Tilbaka på hotellet så gick vi och käkade och på kvällen hade vi femkamp på rummet:P mycket kul.. halv tolv gick vi ner och tog en nattamacka , och nu sitter jag och ska packa, vi ska nämnligen byta hotell tills på fredag pga att det är fullbokat, så om jag inte skriver nått inlägg så har jag inget internet. ha de gott










Ps mams o paps, förväntar mig på kvällen när jag kommer hem pasta grillat kött och en riktigt fin sallad, och glöm absolut inte den kalla bean:! ds





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar