måndag 11 maj 2009

dag 21 söndag







Idag har jag jobbar i varmköket, fick hjälpa till med brunchen som innebar att jag fick vara ansvarig för dessertbordet samtidigt som jag skivla lite kött åt gästerna, blir bara roligare att jobba, för man får hela tiden göra svårare saker och det är ju lite utmaning det med:P, slutare sedan klockan fem, då jag simon och rasmus åkte och spelade bowling och airhockey, och räknade man ihop allt så vann jag, kanske inte helt oväntat:) spelade ju mot två pinjenötter.(sorry guys men ni sög). och simon hade en fruktansvärt svängig dag började med att han hade typ 80 i första serien ´på bowlingen och 166 i andra. haha, slutade med att vi spelade airhockey, där rasmus tålamod rann över, efter ännu en förlust satt han vid sidan och tjura. medans jag och simon spelade vidare, när vi sedan gick hem så gick rasmus typ 20 meter framför: grymt dålig förlorare:)när vi kom hem till hilton satte jag och simon och kolla på PB, och sedan robinsson, och tillochmed rasmus kom in och kolla:P






ha de gott

2 kommentarer:

  1. Man ska vara snäll vid en förlorare, Putte. Nästa gång kan det vara din tur:- ha ha

    SvaraRadera
  2. Haha jag förlorar alldrig:P. sjukt kul att reta han , grymt dålig förlorare:)

    SvaraRadera