torsdag 7 maj 2009

Dag 17











Idag skulle vi flytta till det nya hotellet, men först jobbade jag mellan 9-14. och skulle igentlligen jobba efter flytten med, men det gick dåligt med bussar så vi slapp det, istället gick vi till pärlan, som sägs vara en stor restaurang som snurrar ett varv på 2,5 timmar-. Där tog vi en glass och fotograferade utsikten, sedan gick vi tillbaka till det nya hotellet som hade en pool och bastu mm, där badade vi i en timme och kopplade av, på hotellet serverade dom en kvälsbuffé som kostade 300, men alla ville inte betala så mycket så vi åkte iväg med taxi och käkade pizza, tillbaka på hotellet på kvällen så kollade vi på hem till midgård. och nu ska jag förbereda mig för en arbetsdag. ha de gott








Dagens citat: jag skulle vilja ha en pizza med ham och skinka. jag tänkte inte redigt efter när jaag beställde:)

3 kommentarer:

  1. Hej Putte, hur är det nya hotellet ni bor på? Trevligt ställe? Idag har jag lagt in lite nya bilder. När pappa lade klinker i klädkammaren kom vi på att du har ju inte spacklat taket därinne!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. haha jag glömt . jo det är bra vi andvänder poolen och bastu och grejer ¨, fast imorgon drar vi tillbaka till hilton. kram putte

    SvaraRadera
  3. Jag läser också din blogg. Det är skoj att läsa om vad du gör och se dina bilder. Men var är bilden på Big Mama?????????

    SvaraRadera