onsdag 13 maj 2009

Dag 24


sista veckan nu, och jag har fått äran att jobba det tidigaste passet från 7-15, så jag gick upp vid halv sju, och duscha och sånt. sen skulle jag gå ner, men då hade jag slarvat bort min dörrnyckel, mycket ovanligt att jnag inte har koll på mina grejer tycker jag:)

Idag fick vi också reda på att vi ska flytta igen, men vi ska få bo i ett konferense rum en natt, allmänt jobbat att behöva packa skiten hela tiden, men sånt är livet, annars ska det bli gott att åka hem på lördag, men man har ju en del att göra 3 matteprov ett chockladarbete bal sen student,
ha det gott.

5 kommentarer:

  1. Ha ha vem är förvånad att du inte har koll på grejerna, Putte!

    SvaraRadera
  2. nu tycker jag mamma e lite elak - strunt i henne - du har säkert stenkoll ;o). Tänk vad du har framför dig Putte...så gött...kram

    SvaraRadera
  3. Jobbigt o behöva flytta hela tiden, fördelen är att du kan bara ta väskan o gå, när det blir dags att resa hem. :) Njut av de sista dagarna.

    SvaraRadera
  4. Det har varit kul att läsa om dina dagar på Island. Ha det gott de här dagarna som är kvar och sedan får du se fram emot grillen där hemma.

    SvaraRadera
  5. hoppas bloggen har varit läsbar:D'

    SvaraRadera