måndag 4 maj 2009

dag 14



Mustens dag.





Idag va det en riktigt seg dag började med att ralle ringe och väckte mig vid halv 11 snåret, och sa att han skulle ner och käka. vi gick ner och käkade frukost vid halv tolv och sedan gick vi upp och mötte simon som skulle ner och äta, så vi gick direkt ner och åt lunch, och där det bjöds på 3 dagars gammal potatis kokt fisk och skirat smör.. mindre gott. sen har jag varit ledig själv idag och pluggat lite matte och bara varit allmänt seg, så imon hoppas jag vi gör något kul när vi e lediga, på kvällen skulle jag ner och käka middag men till p-mat va det samma gamla potatis och någon gammal gryta, som dom typ hade förra veckan, det va knappt ätbart så jag sket i det och gick till affäre n och köpte en snickers till lunch.. så jag lär vara hungrig imon.








Ha det gott






Skulle vara kul och veta vilka soim läser min blogg. så kommentera gärna:!

2 kommentarer:

  1. Jag läser och gläds! Det är roligt att följa din resa där på Island och jag skrattar gott åt dina små citat. Trist med den maten du tvingas äta tycker jag...hm...å andra sidan ska man väl vara glad att du får mat så du orkar uppdatera din blogg varje dag :). kram

    SvaraRadera