söndag 3 maj 2009

dag 13
















Halvägs in på resan. nu är vi på mittpunkten i resan, och man vill inte tänka framåt, när vi kommer hem så e det bara bal och studenten, och va ska man göra sen??????, Men i allafall, så var vi alla lediga ida´g, och då åkte vi på valskådning, och det var väldigt kallt, och vissa kollade inte på valarna utan satt nere i salongen och hade spykänslor, men vill inte nämna några namn(matilda och simon,). och valar fick vi inte se så många. jag såg 2 stora och 3 delfiner. men jag fick bara ett halvt kort på en val. Man hinner inte ta kort. så nu blir det slapp resten av kvällen. och imon är jag ensam ledig och hade tänkt ta mig en löptur nu när jag äntligen är frisk, måste komma igång med träningen igen så inte farsan tar mig i kondis på innebandyträningarna!!.










Nästa jobbardag är på onsdag och jag jobbar 9-17 fram till söndag. sen ska vi boka en trip till vattenfallen på bergen. det ska bli väldigt spännande.





Hörde att det skulle bli sunkit väder i sverige den kommande veckan'?? det är ni värda:! vi har bara mulet:!.





Ha det gött

3 kommentarer:

  1. Titta! En val där på översta bilden. Jag hade inte tyckt det gjort ett dugg om jag bara fick se några få, jag hade varit helt lycklig.. Tänk vad du får se och vara med om Putte...

    SvaraRadera
  2. ja det va det enda kortet jag fick på valen. men när dom va uppe så va dom stora:)Fanns även delfiner. Men mitt stora mål är att kolla vattenfall och sånt uppe på berget.

    SvaraRadera
  3. Det måste varit en häftig upplevelse, Putte!
    Här har vi vackert väder, tralalala!

    SvaraRadera